Valla 20 TRX

Ten mieszczący się we wszystkich standardowych otworach drzwi żuraw gąsienicowy może być napędzany silnikiem elektrycznym lub silnikiem Diesla.

Valla 20 TRX E (silnik elektryczny) Valla 20 TRX D (silnik Diesla)

  

Ten terenowy żuraw gąsienicowy znajduje zastosowanie w lotnictwie, w sprzęcie wojskowym, w przemyśle produkcji i obróbki szkła, marmuru, granitu i kamienia, w stalowniach, a także podczas realizacji różnych inwestycji budowlanych.
» Udźwig: 2000 kg
» Wysokość robocza: 4,0 m
» Silnik elektryczny lub silnik Diesla

 

Dane techniczne

Napęd TRX 20 D: Diesel, TRX 20 E: Elektryczny
Udźwig 2000 kg
Wysokość robocza 4,00 m
Wymiary 2,500 x 0,950 m
Zasięg obrotu 3,00 m
Napęd TRX 20 D: 1900 kg, TRX 20 E: 2100 kg
Silnik TRX 20 D: Diesel HP 16, 5–4 cyl., chłodzony wodą
TRX 20 E: Silnik elektryczny AC 12 kW – 48 V
Przekładnia automatyczna, hydrostatyczna, Maks. prędkość 2 km/h
Układ hydrauliczny pompa obiegowa, filtr, rozdzielacz proporcjonalny sterowany dżojstikiem, zawory bezpieczeństwa dla wszystkich czynności wykonywanych przy użyciu wysięgnika, maks. ciśnienie hydrauliczne 200 bar
Podwozie łańcuchy gumowe
Wysięgnik 3,0 m, odcinki teleskopowe: 1 odcinek hydrauliczny i 1 odcinek ręczny, po bokach regulowana nylonowa wyściółka zapobiegająca zużyciu
L.M.I podniesiony ładunek, maks. dopuszczalne obciążenie, przechył w %, promień działania, wskazanie kąta, teleskopowania i oświetlenia podczas pracy
Rama z formowanych wstępnie i spawanych płyt stalowych ze zintegrowaną przeciwwagą, carry-deck (standard)
Opcjonalnie kosz roboczy, zdalne sterowanie bezprzewodowe, wciągarka hydrauliczna, hydrauliczny wciągnik łańcuchowy, manualne przedłużenie wysięgnika, łańcuchy niebrudzące

Zapytanie

Interesuje Państwa Valla 20 TRX? Prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego.